לוגו של דר' שרית אברהם - דנטלי פרסונלי
חיפוש
Close this search box.

השתלות שיניים ביולוגיות – מה זה וכיצד זה יכול לעזור לך באופן אפקטיבי יותר?

השתלת שיניים ביולוגית
דוקטור שרית אברהם
דוקטור שרית אברהם

מומחית להשתלות ורפואת שיניים, בעלת תואר Msc במדעים הביו רפואיים של רפואת השיניים.

תוכן עניינים

מי שעבר כבר השתלת שיניים שנכשלה יודע ששתלי שיניים כושלים זה לא צחוק. השתלת שיניים ביולוגית יכולה לעזור לך ליהנות מהשתלת שיניים אפקטיבית יותר, שמצליחה ונותנת לך מענה לשנים רבות.

מהי השתלת שיניים ביולוגית, מותאמת אישית, ומדוע היא אפקטיבית יותר?

כבר הגעתם לנקודה בחיים שבעיות הפה, השיניים והחניכיים רק הלכו והצטברו ואין דרך אחרת- צריך לעשות השתלות שיניים ביולוגיות.

דבר אחד שעדיין אנשים לא יודעים לגבי השתלות שיניים והוא שלא תמיד הבעיות נגמרות כאן. במאמר זה, תוכלו לקבל מידע לגבי 5 הסיבות שבגללן אנשים ממשיכים לסבול מבעיות בפה למרות שהם כבר עברו השתלות שיניים ביולוגיות וכן מידע שיסייע לכם להבין כיצד תהליך השתלת שיניים ביולוגית יכול לתת לכם מענה אפקטיבי וטוב יותר.

5 סיבות שבגללן אנשים ממשיכים לסבול מבעיות בפה למרות שהם כבר עברו השתלות שיניים ביולוגיות

  1. בהרבה מקומות טיפולי השתלות שיניים ביולוגיות
  2. נעשים ללא הכנה ביולוגית נכונה של רקמות הפה לתהליך ההשתלה.
  3. פעמים רבות הטיפול נעשה רק בבעיה המקומית, ללא איתור של הגורם לבעיה.
  4. שימוש בכלים, חומרים וטכנולוגיה מיושנים.
  5. חוסר הקפדה על מהלך טיפולי מא’ ועד ת’.
  6. עושים טיפול ללא תכנית משלימה, שמתייחסת להיבטים ארוכי טווח.

בכתבה זו נתייחס להיבט של הכנה ביולוגית נכונה יותר של רקמות הקליטה של השתל בתוך הפה. חשוב להבין כי במצב בו צריך לבצע השתלה, לרוב דבר זה מצביע על כך שהשן, שאמורה להיעקר (או שכבר נעקרה) הייתה חולה עד כדי כך שכבר לא היה ניתן לשקם אותם. במצבים כאלו, השן החולה משפיעה על כל סביבתה- רקמת העצם, והחניכיים מתמלאות בחיידקים “רעים”, שחלקם גרמו למחלה בשן וחלקם נגרמו עקב הריקבון שנצר בשן החולה (או סביבתה) . על מנת ששתל ייקלט באופן הטוב ביותר צריך ליצור עבורו סביבה ביולוגית מתאימה ע”י מהלך טיפולי שלם, שיוביל לריפוי מעמיק של רקמות אלו.

מהם התהליכים שצריך לבצע בעצם ובחניכיים?

  1. אבחון ממוקד ומדויק. כל תהליך השתלת שיניים ביולוגית נכון ומדויק מתחיל ראשית באבחון של סוג המחלה בשן, שגרמה לצורך בעקירתה, על מנת להבין כיצד ניתן לשקם את רקמות העצם והחניכיים באופן הטוב ביותר, ליצירת סביבה ביולוגית בריאה לקליטה של השתל
  2. אסטרטגיה טיפולית מלאה, ליצירת סביבה ביולוגית בריאה לקליטה של השתל.  ברגע שמאבחנים מה הייתה המחלה הספציפית שהובילה לעקירת השן, יש למקד תהליך טיפולי שלם לריפוי רקמות העצם והחניכיים
  3. טיפול ביולוגי לאיזון פעילות החיידקים בפה. הטיפול מתחיל בתהליכים להפחתת רובד החיידקים ה”רעים” בפה, שגורמים למחלות וחיזוק החיידקים “הטובים” מנגד.
  4. תהליך להפחתת התגובה הדלקתית וריפוי החניכיים. לעתים ע”י טיפול חניכיים מעמיק ולעתים ע”י שימוש בתרופות או פורמולות צמחיות חזקות, המעודדות ריפוי מעמיק של רקמת החניכיים
  5. תהליך להפחתת התגובה הדלקתית וריפוי רקמת עצם הלסת. ישנם תהליכים לריפוי מעמיק בעצם הלסת, שניתן לבצע בעת העקירה, ע”י הנחת תערובות עשירות בסידן, המעודדות ריפוי ובניית עצם וכן תהליכים שניתן לעשות לאחר העקירה ובעת ההשתלה עצמה

 

תהליך לריפוי מעמיק ויצירת סביבה ביולוגית בריאה לקליטה טובה של השתל הינו תהליך המתוכנן ע”י הצוות הרפואי המטפל בקפידה רבה ומצריך תיאום מלא בין שלב ההשתלה לשלב השיקום (השלב שבו מרכיבים את השתלים את ‘השיניים’, קרי הכתרים).

יתרונות השתלת שיניים ביולוגית, מותאמת אישית:

  1. ניתן לצפות מראש מה תהיה התוצאה במעל ל-93% מהמקרים
  2. בריא יותר לפה, העצם והחניכיים ואף לגוף כולו
  3. תוצאות אסתטיות ויפות יותר

במרפאת השיניים של ד”ר שרית אברהם ישנו צוות מסור ומיומן, ברמה גבוהה ביותר, אשר יכול להוביל אתכם לתוצאות הרבה יותר יציבות וחזקות בשיניים שלכם. בכל טיפול שיניים, המבוצע במרפאתנו, השיטות, החומרים והאסטרטגיה הטיפולית השלמה מכוונים רובם ככולם לריפוי רקמתי מעמיק, לקבלת תוצאות אפקטיביות ארוכות טווח.

בנוסף, במרפאתנו גם תזכו לבניית תכנית טיפול משלימה, שאתם יכולים לעשות בבית, על מנת לחזק את השתלים (ואם יש אז גם שיניים)  באופן שוטף ולוודא שמצב השתלים נשאר יציב ועמיד לאורך זמן הינה חיונית, על מנת שתוכלו ליהנות משקט נפשי מהשיניים שלכם ולחסוך הרבה מאוד זמן, כאבים וכסף על טיפולים נוספים בעתיד.

 

חזרה לחלק מסוים במאמר
דוקטור שרית אברהם
דוקטור שרית אברהם

ד"ר שרית אברהם בוגרת הפקולטה לרפואת שיניים בהדסה, בעלת תואר Msc במדעים הביו רפואיים של רפואת השיניים. ד"ר אברהם מייצגת את הדור החדש של רופאי השיניים ומשלבת בין טיפול איכותי ומקצועי בד בבד עם גישה הרואה את המטופל כמכלול.
ד"ר אברהם מבצעת סקירה מעמיקה אודות מצבו הרפואי של המטופל על מנת לאתר את גורמי השורש שהביאו את המטופל למרפאתה, המצריכים לעיתים מעורבות של גורמי טיפול נוספים כדוגמת רופא אף אוזן גרון או אורטודנט.
ד"ר אברהם מתעדכנת כל העת בפרקטיקות הטיפול החדשניות ביותר במסגרת חברותה ב- SPEAR EDUCATION CAMPUS ומחזיקה את הציוד המתקדם ביותר כגון סורק אינטראוראלי ומדפסת תלת מימד המאפשרים לקצר את משך הטיפול ולתת מענה מדויק למטופל.

ד"ר שרית אברהם ברשתות: קבוצת הפייסבוק | יוטיוב | טלפון: 077-9974460

Google ג גוגל
4.5
מבוסס על 24 ביקורות
×
js_loader
שלח לנו את השאלה שלך ונחזור אליך בהקדם!

השירות ניתן ללא עלות וללא מטרות רווח (מענה יינתן תוך 1-7 ימים)

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​
דילוג לתוכן