לוגו של דר' שרית אברהם - דנטלי פרסונלי
חיפוש
Close this search box.

רפואת שיניים משלימה

דוקטור שרית אברהם
דוקטור שרית אברהם

מומחית להשתלות ורפואת שיניים, בעלת תואר Msc במדעים הביו רפואיים של רפואת השיניים.

תוכן עניינים

אבחון דנטלי מורחב וייעוץ פרסונלי לבריאות הפה

רפואת שיניים משלימה הינה חיונית לכל מי שמוצא את עצמו סובל מבעיות חוזרות ונשנות של הפה ומעוניין להגיע לריפוי, ברמה המיטבית ביותר.
הידעת? 87% מבעיות הפה שלנו הן אינן בעיות נקודתיות בלבד, כי אם נובעות מבעיות של הפה והגוף וניתן למנוע אותן!

 

המצב שבו יש לך צורך בטיפולי שיניים בלתי פוסקים ותחושה שטיפול אחד רק גורר אחריו עוד ועוד טיפולים, שהולכים ונהיים יותר יותר מורכבים ויקרים, מוכר לך?

מצב זה נובע לרוב משילוב של מספר גורמי סיכון:

  • בעיות בתפקוד מערכת העיכול
  • הפרעה במפרק הלסת או שרירי הלעיסה
  • זיהום בשקדים של הגרון
  • בעיות שינה
  • ירידה בתפקוד בלוטות הרוק
  • יובש פה סמוי
  • והרשימה עוד ארוכה…

 

אז איך נדע מה גורם לבעיות הפה שלך?

לשם כך, יש לבצע מספר בדיקות חיוניות, בהתאם לממצאי הבדיקה הדנטלית שלך. חלק מהבדיקות יכולות להיות מבוצעות לאחר ייעוץ עם רופא המשפחה שלך, במסגרת קופת החולים שבה יש לך ביטוח. שאר הבדיקות יכולות להתבצע במסגרת פרטית.

 

באילו בדיקות מדובר?

לכל אחד יש את הבדיקות שהוא צריך, בהתאם לממצאי הבדיקה הדנטלית, אותה אנו מבצעים במרפאה. דוגמא לבדיקות, שיכולות להיות קשורות למצב הפה שלך:

בדיקות דם (בקשה לסוג בדיקות הדם, בהתאם למצב הדנטלי הפרסונלי שלך), בדיקה במעבדת שינה, בדיקה ע”י מומחה לגסטרו, בדיקה ע”י מומחה אף-אוזן-גרון, בדיקת אלרגיה סמויה למזונות, בדיקת צואה,  בדיקת אפיון חיידקים בכיסי חניכיים, בדיקת תפקוד בלוטות הרוק וכן בדיקות חשובות נוספות.

 

מה עושים עם תוצאות הבדיקות?

לאחר ביצוע כל הבדיקות, ניתן לקבל במרפאתנו שירות לניתוח התוצאות בהקשר של ההשלכות שלהן על מצב הפה, השיניים והחניכיים שלך ובניית תכנית טיפול משלימה לריפוי הפה, במטרה להוביל לבריאות ויציבות.

בתרשים לעיל ניתן לראות את המצבים הגופניים, שיכולים להשפיע על מצב הפה, השיניים והחניכיים.

 

האם צריך לעבור טיפולים במרפאתנו על מנת לקבל את השירות הזה?

המרכז לרפואת שיניים שלמה משמש כמרכז לאבחון וייעוץ אישי, בנושאים הקשורים לרפואת הפה, השיניים והחניכיים. אנשים רבים מגיעים למרפאתנו מכל רחבי הארץ לקבלת האבחון הדנטלי והייעוץ האישי, לבניית תכנית משלימה לריפוי הפה, גם ללא קשר לביצוע הטיפולים במרפאתנו.

 

מתי אנשים מגיעים לקבלת האבחון הדנטלי המקיף בלבד?

  • אנשים שכבר יש להם רופא שיניים, שאליו הם רגילים ללכת והם סומכים עליו ומעוניינים לקבל מאתנו רק תכנית טיפולית משלימה לטיפול הדנטלי שלהם
  • אנשים שיש להם קושי בהגעה למרפאתנו וברצונם לעבור את הטיפולים (המצריכים הרבה מפגשי טיפול) בסמיכות לביתם.

אנו מציעים שירות זה רק לאנשים שבכוונתם לבצע טיפולי שיניים (היכן שיחפצו- במרפאתנו, במרפאה אשר הם רגילים אליה או המרפאה הקרובה לביתם), שכן טיפול זה אינו מספיק בפני עצמו כי אם טיפול משלים וחשוב לטיפול השיניים.

 

יתרונות האבחון הדנטלי המקיף ויעוץ פרסונלי לבריאות הפה:

  • מאפשר למצוא את שורש הבעיה לבעיות הפה ולמגר את הנזקים שהוא מחולל.
  • מאפשר לך לגלות מה באמת משפיע על השיניים שלך וכיצד לתחזק את הבריאות שלהן.
  • בייעוץ תלמד לסגל לעצמך הרגלי אורח חיים, שמונעים חשיפה לדברים המחלישים את השיניים וכן- תהיה לך האפשרות גם לדעת מה מחזק אותן ויכול לאפשר לך לשמור עליהן לאורך שנים.
  • מאפשר לך לחסוך הרבה זמן, כאבים וכסף על טיפולי שיניים בלתי נגמרים.
  • תלמד כיצד למנוע את ההידרדרות ‘הטבעית’ של השיניים עם העלייה בגיל ובכך לעשות את מיטב המאמצים כדי לבטח את עצמך גם לגיל הזקנה.
  • מוביל לאיזון, הרמוניה ויציבות של בריאות הפה לאורך שנים (כתלות במצב ההתחלתי).
  • מפחית באופן משמעותי את הצורך בטיפולי שיניים פולשניים כגון: טיפולי שורש, ניתוחי חניכיים, עקירות והשתלת שיניים.

 

*** תכנית הטיפול הדנטלי המשלים (שנוצרת כתוצאה מהאבחון הדנטלי המקיף והייעוץ האישי לבריאות הפה)  אינה מחליפה את הצורך בטיפולי שיניים. ישנן עדיין פרוצדורות קלות יותר לטיפול כגון דלקת חניכיים בה ריפוי הפה משמש על מנת להגביר את תוצאות הטיפול הדנטלי, לאפשר לך לצמצם באופן משמעותי את הצורך בטיפולים פולשניים עכשיו או בעתיד וכן לחזק ולייצב את בריאות הפה לשנים הבאות.

*** יש לציין כי בהיבטים רפואיים כללים (בהקשר של מתן תרופות או מינוני תרופות, למצבים אשר אינם קשורים לפה, השיניים או החניכיים) מומלץ להיוועץ ברופא המומחה לרפואת המשפחה.

חזרה לחלק מסוים במאמר
דוקטור שרית אברהם
דוקטור שרית אברהם

ד"ר שרית אברהם בוגרת הפקולטה לרפואת שיניים בהדסה, בעלת תואר Msc במדעים הביו רפואיים של רפואת השיניים. ד"ר אברהם מייצגת את הדור החדש של רופאי השיניים ומשלבת בין טיפול איכותי ומקצועי בד בבד עם גישה הרואה את המטופל כמכלול.
ד"ר אברהם מבצעת סקירה מעמיקה אודות מצבו הרפואי של המטופל על מנת לאתר את גורמי השורש שהביאו את המטופל למרפאתה, המצריכים לעיתים מעורבות של גורמי טיפול נוספים כדוגמת רופא אף אוזן גרון או אורטודנט.
ד"ר אברהם מתעדכנת כל העת בפרקטיקות הטיפול החדשניות ביותר במסגרת חברותה ב- SPEAR EDUCATION CAMPUS ומחזיקה את הציוד המתקדם ביותר כגון סורק אינטראוראלי ומדפסת תלת מימד המאפשרים לקצר את משך הטיפול ולתת מענה מדויק למטופל.

ד"ר שרית אברהם ברשתות: קבוצת הפייסבוק | יוטיוב | טלפון: 077-9974460

Google ג גוגל
4.5
מבוסס על 24 ביקורות
×
js_loader
שלח לנו את השאלה שלך ונחזור אליך בהקדם!

השירות ניתן ללא עלות וללא מטרות רווח (מענה יינתן תוך 1-7 ימים)

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​
דילוג לתוכן