לוגו של דר' שרית אברהם - דנטלי פרסונלי
חיפוש
Close this search box.

שיקום אסתטי של החיוך

כאשר יש צורך לשחזר שיניים שנעקרו באזור הקדמי של הפה, נבצע את כל התהליכים הנצרכים על מנת להעניק לך שחזור אסתטי מושלם בעיניך.

מקרים נפוצים בהם פונים אלינו לטיפולי אסתטיקה:

  1. לצורך שיפור מראה החיוך, לאנשים העובדים מול קהל, מטפלים ואנשים פרטיים המעוניינים בשיפור מראה החיוך .
  2. במקרים בהם נוצר מצב של אובדן המשנן הקדמי (השיניים הקדמיות) וישנו צורך בשחזור אסתטי.

אנו מציעים טיפולי אסתטיקה של החיוך, בגישה חדשנית שרבים יקראו לה שיקום הפה.  אנו מאמינים כי האסתטיקה של החיוך צריכה להיות מותאמת אישית, לכן בתהליך תכנון השיקום האסתטי, הצוות שלנו ישב יחד איתך ויעשה את מיטב מאמציו כדי להבין את טעמך האישי ובהתאם לכך יבצע את תכנון מראה החיוך. יצירת התכנון הסופי תיעשה רק לאחר אישור אישי שלך. במרפאתנו אנו משתמשים בכלים הדיגיטליים המתקדמים ביותר לתכנון החיוך, בשלב הראשוני של החיוך, כך שניתן להגיע לדיוק המירבי של חיוך חלומותיך, באמצעות הצוות הטכני שאתו אנו עובדים ולהגשים את החלום שלך לחיוך המושלם.

דוגמא לתכנון ממוחשב של עיצוב החיוך, לפני הטיפול, בסרטון כאן:

בהתאם לביצוע התכנון, בשלב השיקום הזמני, אנו מבצעים שחזורי מעבר אסתטיים, שיאפשרו לך לראות ולהרגיש כיצד התכנון נראה בפועל. בשלב זה ניתן לבקש שינויים ודיוקים נוספים, בהתאם לראות עיניך. אנו מחוייבים ב- 100% להגשמת חיוך החלומות שלך!

חזרה לחלק מסוים במאמר
דוקטור שרית אברהם
דוקטור שרית אברהם

ד"ר שרית אברהם בוגרת הפקולטה לרפואת שיניים בהדסה, בעלת תואר Msc במדעים הביו רפואיים של רפואת השיניים. ד"ר אברהם מייצגת את הדור החדש של רופאי השיניים ומשלבת בין טיפול איכותי ומקצועי בד בבד עם גישה הרואה את המטופל כמכלול.
ד"ר אברהם מבצעת סקירה מעמיקה אודות מצבו הרפואי של המטופל על מנת לאתר את גורמי השורש שהביאו את המטופל למרפאתה, המצריכים לעיתים מעורבות של גורמי טיפול נוספים כדוגמת רופא אף אוזן גרון או אורטודנט.
ד"ר אברהם מתעדכנת כל העת בפרקטיקות הטיפול החדשניות ביותר במסגרת חברותה ב- SPEAR EDUCATION CAMPUS ומחזיקה את הציוד המתקדם ביותר כגון סורק אינטראוראלי ומדפסת תלת מימד המאפשרים לקצר את משך הטיפול ולתת מענה מדויק למטופל.

ד"ר שרית אברהם ברשתות: קבוצת הפייסבוק | יוטיוב | טלפון: 077-9974460

שיננית בירושלים
שיננית בירושלים

טיפול שיננית הינו טיפול מניעתי כחלק מסדרת טיפולים שנועדה להפחית ולמנוע דלקות חניכיים וכן לשמור על בריאות השן וחלל הפה.

קרא עוד »
Google ג גוגל
4.5
מבוסס על 24 ביקורות
×
js_loader
שלח לנו את השאלה שלך ונחזור אליך בהקדם!

השירות ניתן ללא עלות וללא מטרות רווח (מענה יינתן תוך 1-7 ימים)

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​
דילוג לתוכן