לוגו של דר' שרית אברהם - דנטלי פרסונלי
חיפוש
Close this search box.

טיפול בנחירות ודום נשימה בשינה

ישנם מקומות רבים כיום, בהם מציעים דרך טיפול מסוימת לנחירות ודום נשימה בשינה. האמת היא, שבמצבים אלו יש לבצע אבחון מדויק של מצבך הרפואי, חומרת הנחירות או דום הנשימה בשינה, מבנה הגרון ורק על פי כך- להתאים עבורך, באופן אישי ומדויק, את הטיפול הנכון למצב זה. טיפול לנחירות ודום נשימה בשינה מצריך מעורבות של: מומחה ריאות, מומחה אף אוזן גרון וכן רופא שיניים המיומן בטיפול במצבים אלו.

 

מדוע פונים למרפאת השיניים שלנו לטיפול במצבים אלו?

אנשים רבים מרגישים כי טיפול בנחירות ודום נשימה בשינה ע”י מכשירים כמו CPAP (מכשיר המזרים חמצן בלחץ גבוהה דרך האף או הגרון במהלך שנת הלילה) אינו מתאים להם.

הסיבות לכך הן בגלל: חוסר נוחות, בן/בת הזוג מתלוננים על הרעש שיוצא מהמכשיר, תופעות לוואי לא נעימות (צרידות, דלקות גרון, קושי בבליעה ועוד).
במרפאות שיניים ניתן למצוא פתרון ע”י התאמת התקן דנטלי לטיפול במצבים אלו. ההתקן הדנטלי הינו דיסקרטי (מדובר בסד לילה מיוחד, ששמים בתוך הפה ואף אחד לא יכול לראות שיש לך אותו)

 

באילו דרכים ניתן לטפל בנחירות ודום נשימה בשינה?

מעבר להתקן הדנטלי, ישנן דרכים רבות לטיפול בנחירות ודום נשימה. אנו מאמינים כי מציאת הדרך הנכונה והמדויקת ביותר עבורך, צריכה להיעשות ע”י אבחון מקיף ובחינת טיפול זמני- על מנת לבחון האם הטיפול נכון עבורך מבלי שתוציא על כך הוצאות כספיות גבוהות מדי, ללא ערבות להצלחת הטיפול. האבחון לגבי דרך הטיפול הנכונה ביותר עבורך במצב זה נעשה ע”פ פרוטוקול סיאטל (השיטה האמריקאית), שנחקר ונוצר ע”י קבוצת חוקרים בסיאטל, בראשם ד”ר ג’ף רוס.

 

בהגעתך למרפאתנו, נבצע את כל הבדיקות ונבחן מא’ ועד ת’ מהי הדרך הנכונה ביותר לטיפול בנחירות (ו/או דום נשימה בשינה) עבורך באופן אישי!

YouTube player
חזרה לחלק מסוים במאמר
דוקטור שרית אברהם
דוקטור שרית אברהם

ד"ר שרית אברהם בוגרת הפקולטה לרפואת שיניים בהדסה, בעלת תואר Msc במדעים הביו רפואיים של רפואת השיניים. ד"ר אברהם מייצגת את הדור החדש של רופאי השיניים ומשלבת בין טיפול איכותי ומקצועי בד בבד עם גישה הרואה את המטופל כמכלול.
ד"ר אברהם מבצעת סקירה מעמיקה אודות מצבו הרפואי של המטופל על מנת לאתר את גורמי השורש שהביאו את המטופל למרפאתה, המצריכים לעיתים מעורבות של גורמי טיפול נוספים כדוגמת רופא אף אוזן גרון או אורטודנט.
ד"ר אברהם מתעדכנת כל העת בפרקטיקות הטיפול החדשניות ביותר במסגרת חברותה ב- SPEAR EDUCATION CAMPUS ומחזיקה את הציוד המתקדם ביותר כגון סורק אינטראוראלי ומדפסת תלת מימד המאפשרים לקצר את משך הטיפול ולתת מענה מדויק למטופל.

ד"ר שרית אברהם ברשתות: קבוצת הפייסבוק | יוטיוב | טלפון: 077-9974460

כתר חרסינה
כתר חרסינה

לחרסינה יש תדמית שברירית ועדינה. אנחנו שותים בזהירות תה בספל חרסינה פרחוני או אוכלים עוגה בצלחת חרסינה שעוברת בירושה מדור

קרא עוד »
השתלות שיניים

אובדן שיניים מהווה תופעה שכיחה הפוגעת בתפקוד התקין ובמראה האסתטי של רבים מהאוכלוסייה. הדרך הבטוחה ביותר להחזרת התפקוד הדנטלי והמראה

קרא עוד »
Google ג גוגל
4.5
מבוסס על 24 ביקורות
×
js_loader
שלח לנו את השאלה שלך ונחזור אליך בהקדם!

השירות ניתן ללא עלות וללא מטרות רווח (מענה יינתן תוך 1-7 ימים)

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​
דילוג לתוכן