לוגו של דר' שרית אברהם - דנטלי פרסונלי
חיפוש
Close this search box.

יישור שיניים שקוף

ניתן לקבל במרפאתנו טיפול ליישור שיניים, בשימוש בסדים שקופים בלתי נראים. הסדים השקופים מאפשרים למקם בעדינות את השיניים במנח הנכון ובאופן דיסקרטי (מדהים, נכון? כאשר יראו אתכם, איש לא יוכל להבחין שיש לכם משהו בפה!).

בתהליך הטיפולי, נעשה שימוש ברצף של פלטות שקופות, שנוצרו תוך שימוש בטכנולוגיית ההדמיה והדפוס התלת ממדי המתקדמת ביותר. בדרך כלל מוחלפים הסדים אחת לשבוע, בזמן שהשיניים שלכם חוזרות בהדרגה למקומן.

היתרון הנוסף שיש בשיטה זו הוא שניתן לקבל הדגמה תלת ממדית (3D) של התוצאה הצפויה בפה שלך עוד לפני התחלת הטיפול. יחד עם הביקורים החודשיים הקבועים במרפאת השיניים (בה תרגישו בבית), תוכלו גם לעקוב אחר ההתקדמות בפה שלכם, אתם יכולים גם להשתמש באפליקציה סלולרית על מנת לעקוב אחר תוצאות הטיפול.

 

מה היתרונות של יישור שיניים שקוף?

אנו משתמשים בסדי יישור שיניים נוחים ובלתי נראים המתפקדים כשומרי סף דקיקים המשגיחים מקרוב על השיניים. באמצעות עבודה על פי תוכנית טיפול מפורטת, אנו יוצרים סדרה של סדים אשר מסייעים להעביר את השיניים בהדרגה למקום המיועד.

ללא חוטים, קוביות או מתכות, התקנים אלה הם כמעט בלתי נראים ונוחים למראה ולמגע, והם אינם משפיעים על הדיבור. הם ניתנים להסרה כדי לאפשר אכילה וניקיון יסודי של השיניים.

 

מה החסרונות של השיטה?

במקומות רבים נוטים לפרסם כי יישור שיניים שקוף מתאים לכל מקרה. אנו מאמינים כי המטופל צריך לקבל את הטוב ביותר ושיטת הטיפול היא זו שצריכה להיות מותאמת אליך ולא להיפך!

לכן, לרשותך יעמוד צוות מיומן ביותר, אשר ידע לשקול מתי ניתן לקבל תוצאות מצוינות ביישור השיניים באמצעות סדים שקופים ומתי כדאי לשקול שיטה אחרת ליישור השיניים, באופן שיהיה מותאם ונכון יותר עבורך באופן אישי!

חזרה לחלק מסוים במאמר
דוקטור שרית אברהם
דוקטור שרית אברהם

ד"ר שרית אברהם בוגרת הפקולטה לרפואת שיניים בהדסה, בעלת תואר Msc במדעים הביו רפואיים של רפואת השיניים. ד"ר אברהם מייצגת את הדור החדש של רופאי השיניים ומשלבת בין טיפול איכותי ומקצועי בד בבד עם גישה הרואה את המטופל כמכלול.
ד"ר אברהם מבצעת סקירה מעמיקה אודות מצבו הרפואי של המטופל על מנת לאתר את גורמי השורש שהביאו את המטופל למרפאתה, המצריכים לעיתים מעורבות של גורמי טיפול נוספים כדוגמת רופא אף אוזן גרון או אורטודנט.
ד"ר אברהם מתעדכנת כל העת בפרקטיקות הטיפול החדשניות ביותר במסגרת חברותה ב- SPEAR EDUCATION CAMPUS ומחזיקה את הציוד המתקדם ביותר כגון סורק אינטראוראלי ומדפסת תלת מימד המאפשרים לקצר את משך הטיפול ולתת מענה מדויק למטופל.

ד"ר שרית אברהם ברשתות: קבוצת הפייסבוק | יוטיוב | טלפון: 077-9974460

טיפול שורש והדרך הנכונה לטיפול בכאב
טיפול שורש

טיפול שורש במקרים רבים נחוץ לשימור השיניים שלנו בשלבים שונים בחיינו. שימור השיניים הוא דבר חשוב לבריאות הפה, לאסתטיקה ולאיכות

קרא עוד »
דלקת חניכיים
דלקת חניכיים

טיפול חניכיים יכול להיות מורכב ולהיחרט בזיכרון כחוויה לא נעימה. אצלנו במרפאה אנחנו עושים הכל על מנת להתאים טיפול בדלקת

קרא עוד »
Google ג גוגל
4.5
מבוסס על 24 ביקורות
×
js_loader
שלח לנו את השאלה שלך ונחזור אליך בהקדם!

השירות ניתן ללא עלות וללא מטרות רווח (מענה יינתן תוך 1-7 ימים)

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​
דילוג לתוכן