לוגו של דר' שרית אברהם - דנטלי פרסונלי
חיפוש
Close this search box.

רופא שיניים בירושלים

רופא שיניים בירושלים
דוקטור שרית אברהם
דוקטור שרית אברהם

מומחית להשתלות ורפואת שיניים, בעלת תואר Msc במדעים הביו רפואיים של רפואת השיניים.

תוכן עניינים

כשאתם יוצאים לחנות לרכוש טלפון נייד, לא סביר להניח שתרכשו את הראשון שתפגשו רק מפני שהוא עונה להגדרה: “טלפון נייד”, כל בר דעת בשנות ה-2000 מבין שטלפונים ניידים מדורגים לפי מותגים, רמות איכות, דגמים מתקדמים ואין ספור פרמטרים נוספים שישפיעו בסופו של יום על הבחירה שלכם. אם ניקח זאת כמשל, הרי שבחירת רופא שיניים מהווה תהליך דומה. לא כל רופא שיניים עונה על רמות המקצועיות המקסימליות ולא כל מרפאה מציעה מענה מקיף למגוון בעיות חלל הפה ולכל בני המשפחה. איך בוחרים רופא שיניים בירושלים? בדיוק בשבילכם ניסחנו את המדריך הבא.

 

רפואת שיניים – הפערים

כמו ברוב התחומים, גם בעולם רפואת השיניים ישנם פערים גדולים ברמה המקצועית, ברמת המכשור הדנטלי וברמת השירות. אז איך אפשר לדעת לאן לפנות בכל מקרה של צורך בסתימה, כתר, טיפול חניכיים וטיפולים דנטליים כירורגיים מורכבים יותר?

 

בשורות הבאות נפרט מספר כללים חשובים לבחירת מרפאת השיניים הטובה ביותר בירושלים:

קבלו המלצות

דנטופוביה הינה חרדה מטיפולי שיניים ומרפאות שיניים. סובלים מהתופעה? אתם ממש לא לבד!

לפי מחקרים אמריקאיים לא פחות מ-75% מהאוכלוסייה בארה”ב סובלים מחרדה דנטלית. מה עושים? רגע, לפני שאתם מרימים ידיים ומחליטים להתמודד עם כאב שיניים חד באמצעות אופטלגין, חשוב שתבצעו בירור אצל מכרים שאתם סומכים עליהם לגבי רופא שיניים בירושלים מסור ואכפתי ביותר המציע טיפול מקצועי במחיר טוב. לרוב, דנטופוביה נגרמת כתוצאה מחוויות שליליות בעבר. תוכלו לעבור חוויה מתקנת אצל רופא שיניים אנושי בירושלים שיעניק לכם טיפול מצוין ללא תחושת כאב או חדירה לפרטיות.

 

קפצו לביקור

מה יש? כשאנחנו מבררים על מוסד לימודים או על רכב אנחנו לא מתביישים לבוא, לבדוק מקרוב ואפילו למשש. תוכלו לבצע בדיקה מקרוב גם למרפאת השיניים. באמצעות ביקור בלתי אמצעי תוכלו להתרשם מרמה היגיינית, רמת המכשור ורמת החומרים הדנטליים. כמובן שזה הזמן לבדוק את סבלנות הרופאים המטפלים ומידת הלבביות שלהם. 

בנוסף, אנו ממליצים לבדוק בגוגל את התואר של רופא השיניים, תחום ההתמחות שלו, חברות בהסתדרות רופאי השיניים והשתלמות בקורסים מקצועיים נוספים כל הזמן. חשוב לבדוק עוד, שייכות לארגון רפואי מוכר וכן ביקורות חיוביות מצד הגולשים. בשלב זה תוכלו גם לברר שנות ניסיון וותק.

 

בדקו תחומי התמחות

אף פציינט לא ילך לאורתופד כשכואבת לו השן, אולם חשוב לדעת כי גם בעולם רפואת השיניים קיימים מגוון סוגי התמחויות וחשוב מאוד שיטפל בכם מומחה ספציפי לבעיה ממנה אתם סובלים.

ככלל, העדיפו מרפאה גדולה בירושלים הכוללת צוות רפואי מקצועי ממספר תחומי התמחות. כך תוכלו ליהנות ממענה מקיף, יסודי ומעמיק בבעיה תוך מניעת חשש כי בעיה כלשהי לא תטופל על הצד הטוב ביותר. באופן זה הרופאים השונים יכולים לעבוד בשיתוף פעולה על מנת לתת מענה כוללני שלם ולא רק מענה נקודתי.

 

שאלו על סוגי החומרים

אל תתביישו להיות “המטופל הנודניק” לא כל עוד מדובר בחלל הפה שלכם. שאלו את הרופא על סוג החומרים בהם משתמש, על איכותם, סוג הציוד הרפואי, המכשור ושיטות הטיפול. ייתכן ולא תבינו כל מילה הסבר, אבל תוכלו לקלוט את הלך הרוח. בכל מקרה תוכלו לבדוק ברשת לגבי מושגים בלתי מובנים.

 

מבדק הרופא הסימפטי

לזמינות כלפי הלקוח, החיוך, הסבר התהליך, סבלנות ושירותיות ברמה גבוהה תהיה השפעה משמעותית על חוויית הטיפול שלכם. בדקו זאת בנוסף לאיכות השירות של צוות המרפאה.

 

בחרו במרפאה המציעה מענה מקיף 

מחפשים רופא שיניים בירושלים וטובעים בתוך ים שמות ומרפאות? המלצה שלנו, בחרו במרפאת שיניים המציעה שירותי טיפול שיניים מגוונים ומספר רופאים ושינניות בעלי תחומי התמחות שונים. אלו יוכלו להעניק לכם את הטיפול הרצוי מתוך ראיה רחבה ומתן מענה מדויק.

 

מרפאה קרובה לבית זה בונוס

אנו מקווים בשבילכם שלא תצטרכו להגיע הרבה למרפאת שיניים בירושלים, אולם, בכל מקרה בו אתם מקיימים סדרת טיפולי שיניים או מקבלים טיפול משפחתי עבורכם ועבור ילדיכם, הקרבה למקום מגוריכם תשמש פרמטר משמעותי בבחירת מרפאה בירושלים. לא תרצו לבזבז שעות רבות רק על טלטלה בדרכים, לא כן?!

 

טיפולי שיניים לילדים

הילד זקוק לטיפול שיניים. כאן כללי המשחק מעט משתנים ואנו זקוקים לרופא ידידותי פי כמה להעניק לילדנו חוויית טיפול מצוינת. חשוב לברר על רופא מותאם לילדים שיציע טיפול בגז צחוק לטשטוש וכן מסביר לילד על התהליך ואף מדריך אותו בסבלנות לקראת שגרה היגיינית מונעת.

 

טיפולי שיניים לגיל הרך

כן, גם הקטנטנים שלנו בעלי שיני החלב הזעירות זקוקים לצחצוח שיניים ומעקב. ככל שתעשו זאת מוקדם יותר ותתאימו להם רופא שיניים ייעודי תוכלו למנוע נזקים עתידיים. 

 

טיפולים מורכבים לילדים ופעוטות

בילדים עד גיל 5 סוג הטיפול עשוי להיות מורכב יותר ולכלול טיפול בהרדמה, מובן שחשוב לבצע טיפול זה בהרדמה אצל רופא שיניים המתמחה בטיפולי שיניים מיוחדים.

YouTube player

מרפאת שיניים בירושלים ש’יודעת את העבודה’

במידה ואתם מרוצים מהטיפול ומהשירות הדנטלי של הרופא שלכם, מה שרצוי שייבדק בפרספקטיבה של תקופה ארוכה, תוכלו להגדיר אותו כרופא השיניים האישי שלכם וליהנות מהיגיינת ובריאות חלל פה באיזון ובשמחה. 

 

דנטלי פרסונלי – מרפאת שיניים בירושלים

דנטלי פרסונלי הינה אחת ממרפאות השיניים המובילות בירושלים. המרפאה מנוהלת על ידי ד”ר שרית אברהם מציעה מעטפת שירותים מקצועית על ידי צוות המנוסה בעל תחומי התמחות מגוונים ויחס מעולה. כאן כל לקוח הוא בן יחיד והטיפול ניתן בצורה מקצועית ביותר תוך ראיה רחבה של הגוף כמכלול ושאיפה תמידית להגעה לאיזון מיטבי. צרו קשר עוד היום עם דנטלי פרסונלי – רפואת שיניים בירושלים ותנו לטובים ביותר לקחת אחריות על טיפול בחלל הפה שלכם.

חזרה לחלק מסוים במאמר
דוקטור שרית אברהם
דוקטור שרית אברהם

ד"ר שרית אברהם בוגרת הפקולטה לרפואת שיניים בהדסה, בעלת תואר Msc במדעים הביו רפואיים של רפואת השיניים. ד"ר אברהם מייצגת את הדור החדש של רופאי השיניים ומשלבת בין טיפול איכותי ומקצועי בד בבד עם גישה הרואה את המטופל כמכלול.
ד"ר אברהם מבצעת סקירה מעמיקה אודות מצבו הרפואי של המטופל על מנת לאתר את גורמי השורש שהביאו את המטופל למרפאתה, המצריכים לעיתים מעורבות של גורמי טיפול נוספים כדוגמת רופא אף אוזן גרון או אורטודנט.
ד"ר אברהם מתעדכנת כל העת בפרקטיקות הטיפול החדשניות ביותר במסגרת חברותה ב- SPEAR EDUCATION CAMPUS ומחזיקה את הציוד המתקדם ביותר כגון סורק אינטראוראלי ומדפסת תלת מימד המאפשרים לקצר את משך הטיפול ולתת מענה מדויק למטופל.

ד"ר שרית אברהם ברשתות: קבוצת הפייסבוק | יוטיוב | טלפון: 077-9974460

ניקוי אבנית מהשיניים
ניקוי אבנית בשיניים

אבנית בשיניים הינה תרכובת של בקטריות מלח, קלציום וזרחן המצטברת על השיניים כתוצאה מריבוי חומרים אלו. לרוב נפגוש בהצטברות אבנית

קרא עוד »
סתימה בשן
סתימה בשן

שתיתם אייס קפה והרגשתם זרמים? לקחתם שלוק מהקפה והרגשתם כאב חזק בלחי? אתם מרגישים כאבי שיניים כל הזמן? אם עניתם

קרא עוד »
הרמת סינוס

כאב שיניים יכול להיות תסמין ראשון לתחילתה של הידרדרות, שעלולה להסתיים באובדן שיניים ובצורך בשיקום הפה באמצעות שתלים דנטליים. כאשר עצם

קרא עוד »
Google ג גוגל
4.5
מבוסס על 24 ביקורות
×
js_loader
שלח לנו את השאלה שלך ונחזור אליך בהקדם!

השירות ניתן ללא עלות וללא מטרות רווח (מענה יינתן תוך 1-7 ימים)

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​
דילוג לתוכן