ניתוחי חניכיים

הגישה הרפואית, בה אנו נוקטים במרכז הרפואי לרפואת שיניים דוגלת בכך שיש תמיד לנסות לבצע תחילה טיפול חניכיים משקם ללא ניתוחים. גם במצבים קשים מאוד של מחלות החניכיים, ניתן להגיע לריפוי מאוד משמעותי ואף הפוגה מלאה של המחלה ללא טיפול ניתוחי (במעל ל- 80% מהמקרים).

על מנת שטיפול חניכיים משקם יצליח, יש להבין כי טיפול מקומי בחניכיים לא מספיק בפני עצמו.

מה משפיע על מצב החניכיים?

ישנם מספר גורמים, המשפיעים על מצב החניכיים:

1. גורמים מקומיים כגון – אבנית, פלאק וחיידקים.
  2. תזונה ו/או בעיות במערכת העיכול.
  3. חוסר איזון בכוחות המופעלים על החניכיים ע”י שרירי הלעיסה ומפרק הלסת.
  4. תרופות ומצבים רפואיים.

בהגעתך למרפאתנו, נבחן את כל מה, שקשור לבריאות החניכיים שלך ונבנה לך תכנית טיפול לשיקום בריאות החניכיים ללא ניתוחים.

במעל ל- 80% מהמקרים ניתן לטפל ולשקם את בריאות החניכיים ללא ניתוחים.

לכן, בשלב ראשוני, תמיד מומלץ לבצע תחילה טיפול לשיקום בריאות החניכיים, לבצע בדיקה מחודשת כמספר שבועות לאחר הטיפול ורק לאחר מכן לקבל החלטה מושכלת באם יש צורך בניתוח או שהחניכיים החלימו באופן מלא.

כאשר יש צורך בניתוח חניכיים, חשוב מאוד להגיע למצב של שיקום החניכיים עד לרמה הכי טובה שניתן, בהתאם למצב ההתחלתי. לכן, תמיד חשוב להתחיל בטיפול לשיקום בריאות החניכיים.

מהו ניתוח חניכיים?

ניתוח חניכיים מאפשר לעצב מחדש את מבנה החניכיים באמצעות הליך כירורגי, שנועד לשחזר ולחדש צורה ותפקוד תקין של החניכיים שאיבדו את כוחם. כאשר נפגעים המבנה והתפקוד התקין של החניכיים,  נפגעים בעצם המבנים החיוניים לשמירה על השיניים בתוך הפה, שכן השיניים מוחזקות בתוך הפה ע”י רקמת החניכיים.

מהי המטרה של ניתוח החניכיים?

המטרה ארוכת הטווח של ניתוחי חניכיים היא להגביר את תוחלת החיים של השיניים.

מטרת ניתוחי חניכיים היא לטפל בעיוותים הגורמים לאיבוד רקמה שנוצרו באמצעות תהליך המחלה או גורמים אחרים ששינו את מיקום או איכות החניכיים. מטרה זו מושגת באמצעות צמצום “כיסים” של רקמה חולה, חידוש ושחזור חניכיים וחיבורם לרקמת חניכיים על מנת לספק סביבה נוחה יותר להיגיינת פה יומית וטיפול תחזוקה מקצועי.

ניתוחי חניכיים עושים רק ע”י המומחים הטובים ביותר בתחום!

במרפאתנו, טיפולי וניתוחי החניכיים מבוצעים ע”י המומחים המנוסים והטובים ביותר בתחום. הצוות שלנו מיומן מאוד באיתור ואבחון הגורמים למחלת החניכיים ובניית תכנית טיפול מקיפה לשיקום בריאות החניכיים מא’ ועד ת’!

שלח לנו את השאלה האישית שלך ונחזור אליך בהקדם!

שירות הניתן ללא עלות וללא מטרות רווח (מענה יינתן תוך 1-7 ימים).

“אנחנו מאמינים שלכל אחד מגיע לקבל תשובה!”