לוגו של דר' שרית אברהם - דנטלי פרסונלי
חיפוש
Close this search box.

מרפאת שיניים בירושלים

דוקטור שרית אברהם
דוקטור שרית אברהם

מומחית להשתלות ורפואת שיניים, בעלת תואר Msc במדעים הביו רפואיים של רפואת השיניים.

תוכן עניינים

השיניים מהוות את אחד מאיברי הגוף התפקודיים החשובים לנו ביום יום לצורך אכילה, דיבור ומראה אסתטי. בבחירת מרפאת שיניים בירושלים, נרצה לוודא שאנחנו מקבלים את הטיפול המקצועי ביותר ושחלל הפה שלנו מופקד בידיים טובות. מרפאות שיניים בירושלים הן רבות ונבדלות זו מזו במספר פרמטרים. איך אם כן נבחר את המרפאה האופטימלית עבורנו? במדריך הבא מיפינו את שוק מרפאות השיניים בירושלים וניסחנו מדריך למציאת המרפאה האולטימטיבית. שלא תצאו בשן ועין (:

 

איך בוחרים מרפאות שיניים בירושלים?

  1. טיפול הוליסטי ולא נקודתי בלבד

מעבר לכל התמחות מקצועית וטכנולוגיה רפואית חשוב לאתר מרפאה ששמה את הלקוח במרכז ומאמינה ברפואת השיניים ככלי להשבת חלל הפה והגוף כולו לאיזון שלם ובריא. יש לוודא שרופא השיניים עובר בעיון מקצועי על כל תיק ומעניק מענה מדויק ואישי לכל לקוח.

 

  1. תחומי התמחות מותאמים

על מנת שניתן יהיה לספק לכם פתרונות דנטליים יעילים חשוב לבחור מרפאת שיניים בירושלים בהתאם לתחומי ההתמחות של מוות רופאי השיניים הפועלים במרפאה. חשוב לדעת כי רפואת שיניים היא ענף רחב הכולל מספר תחומי התמחות ספציפיים: התמחות בכירורגיה דנטלית, התמחות בטיפול שיניים משמר, התמחות שיקומית בחלל הפה, התמחות בדלקות חניכיים ועוד. ככל שהצוות הרפואי במרפאה חולש על תחומי התמחות רבים יותר כך הסיכוי שתקבלו מענה מקיף בדיוק מוחלט לבעיה שלכם – גדל. מרפאה בעלת היקף תחומי התמחות רחב מציעה לכם מעטפת שימור וטיפול מיטבית לשמירת בריאות חלל הפה גם בטווח הארוך.

 

  1. מקצועיות

חשוב מאוד לבחור במרפאות שיניים בירושלים בעלות מוניטין חיובי בהם עובדים רופאי שיניים מהשורה הראשונה בעלי ידע נרחב בעולם רפואת השיניים לצד ניסיון וותק. העדיפו לבחור במרפאת שיניים שרופאיה משתלמים ומשקיעים בלמידה נון סטופ על מנת לרענן ידיעות ולהתעדכן בחידושים המאפיינים את עולם הרפואה בכלל ואת עולם רפואת השיניים בפרט. בחירה במרפאת שיניים מקצועית בירושלים היא בחירה בטיפול נכון, איכותי וממוקד שיהיה יעיל לשנים ארוכות, לעומת זאת טיפול שיניים אצל רופא חובבן עלול לגרום לנזקים ארוכי טווח.

 

  1. מכשור וטכנולוגיה

מרפאות מובילות כיום משתמשות במכשור טכנולוגי דנטלי מתקדם על מנת לייעל את תהליך הטיפול ולהפחית כאב. תוכלו לבקר באתר מרפאת השיניים או לבוא פיזית למרפאת שיניים בירושלים על מנת להתרשם מרמת המכשור, חדרי הטיפולים והאפשרויות הטכנולוגיות. תוכלו לברר אצל צוות המרפאה לגבי מדפסות תלת מימד כמכשיר דנטלי וסורק אינטראורלי – הבאזזוורדס כיום בעולם רפואת השיניים בעולם.

 

  1. חוות דעת והמלצות

בחנו את שביעות הרצון של מטופלים אחרים מהמרפאה, הם עשויים לתת לכם אינדיקציה לגבי רמת השירות, המקצועיות, היחס האישי, וההיצמדות ללוח הזמנים. כל אלו עשויים להעניק הבחנה אוביקטיבית של רמת מרפאת שיניים בירושלים.

 

  1. יחס אישי ותשלום

בסופו של דבר, אחד הפרמטרים החשובים ביותר שישפיעו על החוויה שלכם כמטופלים זו רמת היחס ותשומת הלב האישית. חשוב לבדוק ולברר האם הצוות הרפואי במרפאת שיניים בירושלים מעניק שירות ברמה גבוהה ונותן לכל מטופל מענה מדויק ואמפתי ביחס לבעיה הדנטלית.

 

בנוסף, מומלץ לברר על מחירון שירותי הטיפול במרפאה לצד הסדרי תשלום ומסלולי תשלום מומלצים. כיום, מרפאות שיניים בירושלים תוכלנה להציע לכם מסלולי תשלום נוחים וכן הסדרי תשלום מול חברות הביטוח בהם יש סעיפים הקשורים ברפואת שיניים.

 

  1. התאמה לטיפול משפחתי

בעלי משפחה? מומלץ שתבחרו במרפאת שיניים המציעה מענה מקיף עבור כל בני המשפחה: טיפולי שיניים לילדים, לנוער ולמבוגרים בכל שלב בחיים. שימו לב שבמסגרת הטיפולית המוצעת לכם ישנו דגש על טיפול שיניים לשימור מצב חלל הפה וכן מעקב סדיר אחר בריאות השן. נציין כי מרכז רפואי אחד המאחד מגוון סוגי טיפולים עבור כל בני המשפחה מקל על תהליך הטיפול, מאפשר תזמון מדויק של תורים עבור מספר בני משפחה יחד ואף לעיתים מאפשר הנחה במחירי הטיפול.

בנוסף, רופא שיניים המכיר את הרקע המשפחתי של המטופל, עשוי להתאים לו פתרונות דנטליים מדויקים יותר ולהעניק מענה נכון לכל בני המשפחה. אם אתם חפצים במרכז טיפול לכל בני המשפחה חפשו מרפאת שיניים בירושלים הכוללת מגוון סוגי התמחויות לכל המשפחה.

YouTube player

דנטלי פרסונלי

דנטלי פרסונלי – מרפאת השיניים המובילה בירושלים בייסודה ובניהולה של ד”ר שרית אברהם, מהווה מרפאת שיניים מומלצת עבור מגוון סוגי מטופלים. המרפאה חולשת על מגוון תחומי התמחות, לרבות: טיפולי שיניים במגוון סוגים, טיפולים לשיקום הפה, כירורגיה דנטלית, טיפולי חניכיים וכן רפואת שיניים משלימה.

 

ד”ר שרית אברהם, תואר MSC ברפואת שיניים (המדעים הביו רפואיים), מובילה את שיטת רפואת השיניים השלמה ככלי ריפוי אפקטיבי: היא פיתחה שיטה ייחודית לטיפול יעיל בבעיות חלל הפה מתוך שאיפה לאיזון בריאותי של הגוף כולו. ד”ר אברהם מתמחה בשיקום על גבי שתלים, טיפולי שיקום, שחזורים ביומימטיים, כתרים וסתימות ללא שימוש במתכות ותותבות.

ד”ר אברהם היא חברת מועדון הלמידה העולמי של ד”ר פרנק ספיר ללימודי שיקום הפה, SPEAR EDUCATION-CAMPUS, כשהיא שואבת משם וממקורות רבים נוספים (רופאי שיניים בעלי שם מכל העולם) את הידע העדכני לשיטות הטיפול האפקטיביות אותן פיתחה.

צוות המרפאה מונה מומחי רפואת שיניים במגוון התמחויות: חניכיים, כירורגיה, טיפולי שורש, טיפולי שיננית ועוד. הצוות מעניק שירות מקצועי ואדיב מאוד לכל מטופל מתוך רצון להעניק מענה מדויק ויעיל.

במרפאה נעשה שימוש בציוד המתקדם ביותר לרבות מכשור רפואי דנטלי טכנולוגי הכולל: סורק אינטראורלי ומדפסת תלת מימד, כל אלו נועדו על מנת למקסם את תהליך טיפול השיניים עבור המטופל.

מרפאת השיניים דנטלי פרסונלי מבוססת החזון של ד”ר שרית אברהם, המייסדת: רפואת שיניים אישית ומדויקת לכל לקוח ולקוח.

חזרה לחלק מסוים במאמר
דוקטור שרית אברהם
דוקטור שרית אברהם

ד"ר שרית אברהם בוגרת הפקולטה לרפואת שיניים בהדסה, בעלת תואר Msc במדעים הביו רפואיים של רפואת השיניים. ד"ר אברהם מייצגת את הדור החדש של רופאי השיניים ומשלבת בין טיפול איכותי ומקצועי בד בבד עם גישה הרואה את המטופל כמכלול.
ד"ר אברהם מבצעת סקירה מעמיקה אודות מצבו הרפואי של המטופל על מנת לאתר את גורמי השורש שהביאו את המטופל למרפאתה, המצריכים לעיתים מעורבות של גורמי טיפול נוספים כדוגמת רופא אף אוזן גרון או אורטודנט.
ד"ר אברהם מתעדכנת כל העת בפרקטיקות הטיפול החדשניות ביותר במסגרת חברותה ב- SPEAR EDUCATION CAMPUS ומחזיקה את הציוד המתקדם ביותר כגון סורק אינטראוראלי ומדפסת תלת מימד המאפשרים לקצר את משך הטיפול ולתת מענה מדויק למטופל.

ד"ר שרית אברהם ברשתות: קבוצת הפייסבוק | יוטיוב | טלפון: 077-9974460

Google ג גוגל
4.5
מבוסס על 24 ביקורות
×
js_loader
שלח לנו את השאלה שלך ונחזור אליך בהקדם!

השירות ניתן ללא עלות וללא מטרות רווח (מענה יינתן תוך 1-7 ימים)

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​
דילוג לתוכן