ניהול תיק מתרפא – ריכוז המהלך הטיפולי.

כאשר טיפולי השיניים מבוצעים ע"י המומחים הטובים ביותר בתחום, לדבר זה ישנה משמעות כפולה:

1. היו לפחות 2 רופאי שיניים (לפעמים גם יותר) המעורבים בטיפול.
  2. לעתים יהיה צורך בטיפול חוץ- מרפאתי.

אנשים רבים מרגישים מעט מבולבלים כאשר הם צריכים לראות רופאים שונים ולבצע תהליכים טיפוליים שונים, כאשר אין להם ניסיון קודם בתהליך טיפולי דומה. במענה לכך, על מנת לאפשר לך ליהנות מתהליך טיפולי רציף ואחיד, שייתן לך מענה אישי כולל וטוב יותר- כל המהלך הטיפולי ירוכז ע"י רופא שיניים אחד, שינהל את ההתקשרות מול המומחים מא' ועד ת' ותקבל ליווי והסבר בכל שלב ושלב של הטיפול.

מעוניינים לקבוע תור לייעוץ ?

הרמת סינוס

כאב שיניים יכול להיות תסמין ראשון לתחילתה של הידרדרות, שעלולה להסתיים באובדן שיניים ובצורך בשיקום הפה באמצעות שתלים דנטליים. כאשר עצם הלסת מדולדלת, יש לעבור

שלח לנו את השאלה האישית שלך ונחזור אליך בהקדם!

שירות הניתן ללא עלות וללא מטרות רווח (מענה יינתן תוך 1-7 ימים).

"אנחנו מאמינים שלכל אחד מגיע לקבל תשובה!"